achtergrond

Na jouw eerste hulpvraag via mail of telefoon, maken we een eerste afspraak. Dit eerste kennismakingsgesprek* van ongeveer één uurtje is nog steeds vrijblijvend. We leren elkaar beter kennen en zoeken uit of we iets voor elkaar kunnen betekenen… of het ‘klikt’ tussen ons. We gaan rustig rond de tafel zitten en jij gaat vertellen waar het voor jou misloopt, wat voor jou een ideale situatie zou zijn en wat prioritair is. Ik zal op dat moment vooral luisteren naar wat jouw ergernissen en verwachtingen zijn.

Om een goed beeld te krijgen van de situatie is het belangrijk dat het intakegesprek doorgaat op de plaats waar de begeleiding ook effectief dient te gebeuren. Na het gesprek bepaal jij zelf hoe het verder gaat. Omdat elke opruimactie op maat gebeurt, krijg je voor de start een uitgewerkt plan van aanpak met bijhorend kostenplaatje afhankelijk van jouw wensen.

 

Indien gewenst, maken we meteen een afspraak. Wil je liever alles even laten bezinken? Geen probleem, dan laat jij nadien weten of en wanneer we er samen in kunnen vliegen. Jij hebt immers de touwtjes in handen. 

Kijk HIER voor een overzicht van de opruimformules.

Kennismakingsgesprek

NetjesOpOrde.jpg

Je hebt op facebook, op de website of via een ander forum gelezen over ‘NetjesOpOrde’?

Of is het de buurman,

je vriendin of een familielid

die je deze tip gaf? 

Maakt niet uit. 

We hebben elkaar gevonden

en dàt telt!

* De TipsToDo-formule en

de infosessies/workshops

(zie opruimformules)

kunnen ook zonder kennismakingsgesprek vastgelegd worden.